حماسه 9 دی تمام کننده فتنه دشمنان بود
کد خبر: 4024718
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان:

حماسه 9 دی تمام کننده فتنه دشمنان بود

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان با بیان اینکه حماسه 9 دی تمام کننده فتنه دشمنان بود، گفت: ملت انقلابی و ولایتمدار ایران در پیچیده ترین فتنه هایی که دشمنان برای کشور و انقلاب ایجاد کرده اند، آگاهانه و به موقع راهشان را از دشمنان جدا و از انقلاب و ولایت دفاع کردند.

حماسه 9 دی

حجت الاسلام والمسلمین ولی عادلی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با بیان اینکه حماسه نهم دی تمام کننده فتنه دشمنان بود، اظهار کرد: دشمنان به دنبال برگزاری انتخابات سال ۸۸ برای نظام اسلامی ما نقشه هایی داشتند.

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ به دنبال براندازی نظام بود که متأسفانه با اقدامات عوامل داخلی نیرو گرفت، افزود: با آگاهی و هوشیاری و بصیرت به موقع مردم ایران و گیلانی های ولایتمدار این فتنه بزرگ دشمنان ختثی شد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در جریان حماسه نهم دی خدا را به خاطر داشتن چنین مردمانی دشمن شناس و بصیر در صحنه های کشور و نظام شاکر بودند، گفت: رهبر معظم انقلاب همواره به بصیرت و حضور در صحنه مردم ایمان داشته و دارند.

حجت الاسلام عادلی ادامه داد: ملت انقلابی و ولایتمدار ایران در پیچیده ترین فتنه هایی که دشمنان برای کشور و انقلاب ایجاد کرده اند، آگاهانه و به موقع راهشان را از دشمنان جدا و از انقلاب و ولایت دفاع کردند.

وی حماسه نهم دی را به مثابه ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن از ایام الله انقلاب دانست و اضافه کرد: به درستی ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است؛ البته مردم گیلان یک روز جلوتر به صحنه مقابله با فتنه گران آمدند و روز بسیار به یاد ماندنی ۸ دی را رقم زدند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان حماسه نهم دی را برای آیندگان مهم و سرنوشت ساز دانست و گفت: قطعا نسل های آینده مردم این عصر را تحسین خواهند کرد، زیرا در آن شرایط حساس و پیچیده آمدند و به انقلاب و نظام اسلامی و ولایت فقیه پیوستند و از رهبرشان اطاعت کردند و موجب نابودی فتنه و فتنه گران شدند و بار دیگر دشمنان را ناکام گذاشتند.

وی با بیان اینکه یوم الله ۹ دی برای سالیان طولانی انقلاب ما را بیمه کرد، یادآور شد: باید شاکر بصیرت مردم باشیم و این بصیرت را در جامعه بیشتر تقویت کنیم؛ چراکه امروز فتنه های دشمنان پیچیده تر و متفاوت تر از فتنه سال ۸۸ شده است.

انتهای پیام
captcha